最近我和朋友常常gathering dinner,一個星期都有3晚出去晚餐,不是韓燒就是放題甚至hotpot,總之就統統是肥死人唔洗本那種,最慘是間間有特色,款款都咁好食,攪到個個大叫救命,呢個肥左十磅,那個又話肥左七磅,總之好像增肥兵團咁啦!始終人愈大新陳代謝就愈慢,身體好易吸收哂食物中嘅熱量同糖分,唔會再好似以前咁食極都唔肥。

 


我好彩呀( touch wood ),剛剛收到森下仁丹的飯前之願望,每餐前食兩粒,堅work,連我這種發胖體質都work的話,證明這個產品係好有效,立刻分享給大家先!

 

日本製全天然保健產品「飯前の願望」:

 

成份:五層龍精華,迷迭香精華,烏龍茶精華,地膚精華,赤蘚糖醇,麥芽糖醇

 

1893年(明治26年)創立的森下仁丹,至今120年歷史,是日本知名並受人民深厚信賴的保健品牌及藥廠。其研製的飯前の願望 FAT CONTROL 含有「2大專利止肥」效能,要減肥,先止肥。森下仁丹榮獲 - 國際大賞 "梅契尼可夫" 大賞; 最高榮譽 - 日本生物工學技術大賞.

 

 

 

要保持完美體態,就要由依刻開始止肥,做好預防,阻止碳水化合物被分解吸收,脂肪就唔會再出現啦!要減肥,先止肥!

 

 

食用方法簡單,飯前整兩粒即可,而且內附便携盒,方便放在小手袋,大樽放公司,就不怕不記得食啦!

味道是容易入口的味道,帶小小薑的香氣。size細細作用大大相信是其特點喔!老實申報,本人非常善忘,除了早上那兩粒,其他餐通通不記得食!所以120粒一樽的飯前,原本是20天的量,可是我也是吃了差不多20天,卻只是吃了三分一吧(≧3≦)

 

 

不過並沒有因為我的懶惰而失效喔!還是有乖乖的在發揮功效喔!幫我cut曬啲澱粉質內的碳水化合物,自然不怕它團積脂肪啦!所以我晚晚狂食的情況下,不單沒有肥過,個肚腩和腰間還好似瘦削左呀!由圓形波波,變了有點內灣潻!見番條腰呀!好興奮呀!興奮到我周圍跟朋友推介飯前之願望潻!而且價位親民,功效顯著,一定會keep住食的!大家都快點試啦!

 

森下仁丹 - 飯前の願望 FAT CONTROL

Mannings 萬寧有售

 

 

contact me:


電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

instagram:http://instagram.com/shadowccheung

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

 

my share platform:


<google+><Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore>

<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>

 

 

※是次產品由品牌公關邀請。以上全屬shadow真心用後之個人分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

“是次產品由Beautylife X 該品牌提供“

(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 shadowc 的頭像
    shadowc

    shadowc的部落格

    shadowc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()